Dzień pluszowego Misia i kilka słów o serii "Klątwa bogów" Jaymin Eve, Jane Washington

Macie swoje ulubione pluszaki, które mimo upływu lat, wciąż Wam towarzyszą? 💙


Dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Pluszowego Misia, więc nie mogłam się powstrzymać i musiałam wygrzebać z galerii zdjęcie z moją ukochaną Pandą 🐼



A przy okazji chciałam zapytać, czy znacie już cykl "Klątwa bogów"?



Ocena: 8/10

"Klątwa bogów" to seria, przy której nie mogę przestać się śmiać, a "Uwodzenie", czyli trzeci tom, nie jest wyjątkiem.

Pomiędzy Willą, a braćmi Abklętymi rodzi się coraz większe napięcie. Można powiedzieć, że w pewnych momentach emocje sięgają zenitu. W końcu dostajemy też kilka gorących scen, które jeszcze bardziej zaostrzają nasz apetyt.

Autorki rewelacyjnie wykreowały głównych bohaterów. Gdyby te postacie nie miały takich swoich detali i tej całej osobowości, to z każdą kolejną częścią czytelnik byłby coraz bardziej ziritowany ich zachowaniem. No bo ile razy można się wywracać, wpadać na kogoś i wprowadzać do życia chaos? Willa ma w sobie jednak taki urok, że każda jej następna wpadka, jest tak samo zabawna, jak pierwsza. Dziewczyna po raz kolejny pakuje się w tarapaty i musi sobie radzić z przebiegłymi bogami. Momentami mam wrażenie, że jest niczym kot, który ma 9 żyć i zawsze spada na 4 łapy.
Co do Abklętych to darzę ich ogromną sympatią. W każdym kolejnym tomie, coraz lepiej poznaje braci i dostrzegam ich indywidualne cechy. Można by pomyśleć, że skoro jest ich aż 5, to będą zlewać się w jedno i nie będą się jakoś szczególnie wyróżniać. A jednak tutaj każdy z nich jest wyjątkowy i to nie tylko przez imię oraz moc, ale przez charakter, zachowanie. Jest to niewątpliwie jeden z większych atutów tej książki.

"Uwodzenie" dostarcza nam trochę odpowiedzi, ale wiele pytań wciąż na nie czeka. Jeśli zastanawiacie się czy warto poznać ten cykl, to ja namawiam Was na jego przeczytanie. Znajdziecie w nim sporą dawkę humoru, pokochacie bohaterów i myślę, że tak jak ja, z zainteresowaniem będziecie śledzić wydarzenia.
 
Przy okazji zapraszam też na mojego Instagrama, gdzie znajdziecie mnie pod nazwą booklover_52
https://www.instagram.com/booklover_52/
 
 

Komentarze

Popularne posty